Társadalmi felelősségvállalás

A CSR marketing eszközként történő alkalmazása akkor lehet sikeres, ha a vállalat működését átható szemléletmódként épül be a menedzsment gondolkodásába. A vállalatok társadalmi felelősségvállalása az a terület, melynek kellő szakmaisággal és piaci ismeretekkel történő kialakítása és konzekvens működtetése kiemelkedően fontos, hiszen a vállalati brand és a goodwill a tét.
Ezt a szakmai tudást visszük be a vállalatok CSR tevékenységébe, és konkrét projektjeink révén segítünk valóban hatékony és mérhető eredményeket hozó megoldásokat kialakítani.

vallalatok-tarsadalmi-felelossegvallalasa-media-nexus

Meggyőződésünk, hogy az egyes CSR projektek akkor sikeresek, ha azok illeszkednek az adott vállalat működési profiljába és dominánsan tükrözik annak céljait. A nagyobb volumenű projekteket hosszabb felkészülési időszak is megelőzheti, melynek része többek között a vállalat működési folyamatainak feltérképezése, kutatások és elemzések végzése.
A tudatosan tervezett és kellő szakmaisággal végzett CSR tevékenység egyik legfontosabb eredménye lehet a vállalati márka erősödése és a piaci szereplők felé történő pozitív artikulációja.