Európai Uniós esélyegyenlőségi projekt
Feladatok:
Full service ügynökségi feladatok ellátása
Médiavásárlás: tv, print, rádió, online
A projekthez kapcsolódó landing page készítése
PR feladatok: sajtóközlemények, interjúk elhelyezése országos média-felületeken
rendezvényszervezés
reklámkampány tervezése és reklámfelületek vásárlása
grafikai anyagok készítése
műsorkészítés, valamint fotó és videó szolgáltatás biztosítása
konferencia szervezés
sajtótájékoztató szervezés
sajtófigyelés
részvétel az elszámolási folyamatokban
Büdzsé: nettó 162 millió forint
Az Ability sztori:
Valóban elfogadod fogyatékos embertársaid? kérdéssel indult el a hazai esélyegyenlőségi projektek egyik legnagyobbika.
Országos vetélkedősorozatot hirdettünk meg az általános iskolák számára
Átlagos kisiskolások bújtak bele a fogyatékos gyerekek napi élethelyzeteibe, rengeteg akadállyal megtűzdelt pályán kellett kooperálniuk egymással, megmutatni leleményességüket és empátiájukat.
A vetélkedősorozat házigazdája Varga Líviusz, a Quimby zenekar egyik frontembere volt, aki így nyilatkozott a felkérésről: „Nem maga a műsorvezetés vonz, hanem bizonyos ügyek, bizonyos műsorok vonzanak. Vannak olyan kezdeményezések, produkciók, amiben egyszerűen jó részt venni. Ez pont egy olyan ügy! Azt gondolom, hogy ha valakire több figyelem vetül, mint egy átlagemberre, akkor ezt felhasználhatja jó dolgokra is, nem csak a saját egójának az építésére.”
A vetélkedősorozatról -műsorkészítő bevonásával- 12 részes adásfolyam készült, mely a TV2-őn került sugárzásra. A projekt részeként OKJ-szintű oklevelet szerezhettek a média iránt érdeklődő fogyatékos kollégák, ezzel is növelve a szakmában történő elhelyezkedési esélyeiket.
A projekt során elvégzett fontosabb feladatok:
2 konferenciát szerveztünk az esélyegyenlőség témában
Projekt nyitó és záró sajtótájékoztató, illetve projektzáró gálaműsor szervezése és bonyolítása
Műsor sugárzási megállapodás megkötése és az adásba kerülés menedzselése: TV2
250+ reklámfelület vásárlása országos médiában
digitális kommunikáció: landing page, online PR
reklámtervek, plakátok grafikai munkái
Pesti Est különszám készítése
TCR készítése és adásba helyezése
sajtófigyelés
„kötelező nyilvánosság” elve szerinti feladatok elvégzése
teljesítési igazolások készítése,
részvétel az ESZA felé történő elszámolásban
A projekt során használt menedzsment eszköztár:
Planner
kérdőíves kutatás
mélyinterjúk
A projekt a TÁMOP 5.5.4/B-09/1-2009-0015 keretében valósult meg.
Időtartam: 2011 május. – 2013. február