Ability – A képességek próbája

    Európai Uniós esélyegyenlőségi projekt

    Feladatok:

    Full service ügynökségi feladatok ellátása
    Médiavásárlás: tv, print, rádió, online
    A projekthez kapcsolódó landing page készítése
    PR feladatok: sajtóközlemények, interjúk elhelyezése országos média-felületeken
    rendezvényszervezés
    reklámkampány tervezése és reklámfelületek vásárlása
    grafikai anyagok készítése
    műsorkészítés, valamint fotó és videó szolgáltatás biztosítása
    konferencia szervezés
    sajtótájékoztató szervezés
    sajtófigyelés
    részvétel az elszámolási folyamatokban

    Büdzsé: nettó 162 millió forint

    Az egyik vetélkedő felejthetetlen pillanata

    Az Ability sztori:

    Valóban elfogadod fogyatékos embertársaid? kérdéssel indult el a hazai esélyegyenlőségi projektek egyik legnagyobbika.

    Országos vetélkedősorozatot hirdettünk meg az általános iskolák számára

    Átlagos kisiskolások bújtak bele a fogyatékos gyerekek napi élethelyzeteibe, rengeteg akadállyal megtűzdelt pályán kellett kooperálniuk egymással, megmutatni leleményességüket és empátiájukat. 

    A vetélkedősorozat házigazdája Varga Líviusz, a Quimby zenekar egyik frontembere volt, aki így nyilatkozott a felkérésről: „Nem maga a műsorvezetés vonz, hanem bizonyos ügyek, bizonyos műsorok vonzanak. Vannak olyan kezdeményezések, produkciók, amiben egyszerűen jó részt venni. Ez pont egy olyan ügy! Azt gondolom, hogy ha valakire több figyelem vetül, mint egy átlagemberre, akkor ezt felhasználhatja jó dolgokra is, nem csak a saját egójának az építésére.”

    A vetélkedősorozatról -műsorkészítő bevonásával- 12 részes adásfolyam készült, mely a TV2-őn került sugárzásra. A projekt részeként OKJ-szintű oklevelet szerezhettek a média iránt érdeklődő fogyatékos kollégák, ezzel is növelve a szakmában történő elhelyezkedési esélyeiket.

    A projekt során elvégzett fontosabb feladatok:

    2 konferenciát szerveztünk az esélyegyenlőség témában
    Projekt nyitó és záró sajtótájékoztató, illetve projektzáró gálaműsor szervezése és bonyolítása
    Műsor sugárzási megállapodás megkötése és az adásba kerülés menedzselése: TV2
    250+ reklámfelület vásárlása országos médiában
    digitális kommunikáció: landing page, online PR
    reklámtervek, plakátok grafikai munkái
    Pesti Est különszám készítése
    TCR készítése és adásba helyezése
    sajtófigyelés  
    „kötelező nyilvánosság” elve szerinti feladatok elvégzése
    teljesítési igazolások készítése,
    részvétel az ESZA felé történő elszámolásban

    A projekt során használt menedzsment eszköztár:  
    Planner
    kérdőíves kutatás
    mélyinterjúk

    A projekt a TÁMOP 5.5.4/B-09/1-2009-0015 keretében valósult meg.

    Időtartam: 2011 május. – 2013. február

    Kapcsolódó cikkek

    Eladásösztönző kampányok

    A reklámsztorik folytatódnak. Masculan és Bomba! kampányok

    További kampánysztorik

    Mikor lesz kiemelkedő a marketinged?

    Ajjaj, innováció... 20 év...

    Innovációs gyakorlatok

    Mert a végeredmény a fontos

    Eladásösztönző kampányok

    A reklámsztorik folytatódnak. Masculan és Bomba! kampányok