A reklámsztorik folytatódnak. Masculan és Bomba! kampányok
Hogy kerül egy sztoriba az óvszer és az energiaital? A mi sztorinkban úgy, hogy mindkét márka az eladásait növelő kampányok szervezésével és kivitelezésével bízott meg bennünket.
Amikor a reklámtervezés kőkemény matekból áll
A Bomba gyártója nemzetközi standardok alapján tervezi a reklámkampányait. Elvárásuk a célcsoportot legjobban megszólító, a legkisebb meddőszórást mutató és forgalomnövekedést realizáló kampányok tervezése volt.
Tizenhárom és fél korty
Mi az az üzenet, amit azonnali megjegyzésre alkalmas módon át lehet adni? Olyat, ami a fogyasztót összekapcsolja a termékkel?
A termék népszerűsítésére közterületi kampányt terveztünk. Látványos, nagy felület – ütős üzenet. Az ízteszt során kiderült (na jó, bevalljuk, több kolléga is imádja az ízét), hogy tizenhárom és fél kortynyi nedűt tartalmaz a palack. Megvolt az üzenet: 13,5 korty.
A billboardok országos terítéssel kerültek kihelyezésre, 330 db/kampányonkénti szórással. A kampányt UEFA Bajnokok Ligája szponzoráció és MTV Music Television műsorvezető válogató műsorában történő termékelhelyezéssel támogattuk meg.
Kíván – lak
A Masculan márka azért tartozik a szerelemprojektjeink közé, mert teljesen szabad kezet kapunk minden kampányuk megtervezésében. Nyilvánvaló, hogy a siker elérésben is nagyobb a felelősségünk, mégis szeretjük ezeket a kihívásokat. A „Biztonságos szerelem záloga” szlogennel a köztudatba került óvszermárka a piacvezető termékek közé tartozik a kategóriájában. A márka számára tervezett több kampány közül most egyet emelünk ki.
Ha van figyelemfelkeltő csomagolás és kiszerelés, akkor a Kíván-Lak biztosan annak nevezhető. A drogáriák polcaira kerülő, különböző méretű és ízű kiszerelés házikó és darabos csomagolásban is megvásárolható. Célunk a termék eladásának növelése mellett, a fiatalok edukációja volt. Kampányunkban a nemi úton terjedő betegségek terjedésére és a védekezés fontosságára hívtuk fel a figyelmet.
Az egyetemek környékén flashmobokat szerveztünk
A flashmobok keretében termékmintákat osztottunk és kérdőíves kutatást végeztünk a fiatalok szexuális védekezési szokásairól, a nemi úton terjedő betegségekkel és a nemkívánatos terhességgel kapcsolatos tudásukról. A kampány során támogattuk az Aids elleni világnap törekvéseit. Szakértőkkel közösen cikkeket írtunk és jelentettünk meg a mozgalom weboldalán és sajtótermékekben.
A reklámsztorik folytatódnak…Addig is olvassa el a Heinz kampányok sztoriját.