Innovációs gyakorlatok

    Mert a végeredmény a fontos

    Futunk az események után. Mindenki, mindenkor és mindenhol. A legjobbat várjuk el a legrövidebb idő alatt. A vállalat sikere számtalan tényező összességéből tevődik össze. Hogy a siker részesei lehessünk, nem elég felvennünk a tempót, sokszor nekünk kell diktálni azt.

    Mi, a Media Nexusban arra szövetkezünk a partnereinkkel, hogy a legjobbat kapja a lehető legrövidebb idő alatt. Az innováció nem kényszer a számunkra. Sőt, már 15 éve is az új megoldások keresésében és azok alkalmazásával emelkedtünk ki a marketing világából.

    Megjegyzem, akkor sokkal nehezebb dolgunk volt. Szűkös eszköztárból és szűkös erőforrásokból hoztuk ki a maximumot. A 21. században marketingben utazni másképpen nehéz. Nincs idő, az eredményeknek azonnal mérhetőnek kell lenniük, az eszköztár pedig szinte végtelen. Ezekből kiválasztani a legjobbat, ezek között megtalálni a sikerhez vezető gyors utat – mindennapos kihívás.

    Szeretjük a kihívásokat

    Ezt a mondatot akár az iroda falára is felfesthetnénk. Nem véletlenül. Mára olyan korszerű eszköztárral és módszertanokkal dolgozunk, amelyekkel rapid módon képesek vagyunk kampányötleteket generálni. Ha az a feladat, hetek alatt elindítunk egy korszerű webáruházat saját magazinnal. Ha ötletelni kell, mindig több kampányötletet szállítunk le napok alatt. Ezekért a megoldásokért persze keményen megdolgozunk. Képezzük magunkat, követjük a nemzetközi trendeket és beszerezzük a legújabb eszközöket.

    Hiszünk a digitális fejlődésben és a digitális eszköztárak hatékonyságában

    Beszélni róla, vagy csinálni is?

    Sokan emlegetik, hogy igen, persze, tudjuk: innováció nélkül nincs siker. De egészen más csinálni is. Elmondhatatlan öröm és sikerélmény, amikor -akár az első demózás során- látjuk a partnerünkön, hogy megérti és értékeli azt az eszköztárat, amivel a projektjeit tervezni és kivitelezni fogjuk.

    Kapcsolódó cikkek

    Eladásösztönző kampányok

    A reklámsztorik folytatódnak. Masculan és Bomba! kampányok

    További kampánysztorik

    Mikor lesz kiemelkedő a marketinged?

    Ajjaj, innováció... 20 év...

    Innovációs gyakorlatok

    Mert a végeredmény a fontos

    Eladásösztönző kampányok

    A reklámsztorik folytatódnak. Masculan és Bomba! kampányok