Rapid online magazinépítés, avagy hogyan lesz a citromból narancs…

    Rapid online magazinépítés – szó szerint

    2020. február végén érkezett a felkérés. Egy kudarcba fulladt fél éves magazin – projekt után új csapatot kerestek, akik képesek legkésőbb április közepéig átadni a nagyközönség számára a 40plusz.hu online magazin tartalmilag és technikailag megújult változatát.

    Technikai elvárások:
    A 3 éve működő magazin közel 2000 meglévő cikkének migrálása az új környezetbe
    Az archív anyagok átirányítása az új felületre
    Az egyedi fejlesztésű dizájn, tartalmi struktúra és motor WordPress alapokra történő áthelyezése
    Korszerű sablon kiválasztása és egyedi testreszabása
    Hírlevélküldő megoldás integrálása és automatizálása
    Podcast és videócsatorna bekötése
    Reklámblokkok kialakítása
    UX design
    A cikkek új kategóriákba történő besorolása egyedi fejlesztésű programmal
    A dinamikus és SEO barát működést támogató pluginok kiválasztása és alkalmazása
    On site SEO
    Kivitelezési határidő: 2 hónap

    Marketing elvárások:
    A magazin célcsoportjának újragondolása és a hozzájuk szóló üzenetek megfogalmazása
    A rebrandinget befejező szakasz után a magazin megújulását népszerűsítő kampány tervezése-kivitelezése

    Sztori:

    Az eddig készült megoldások átnézése során egyértelműen kiderült, hogy a projektet az alapoktól újra kell tervezni. Kreativitásra, tűpontos tervezésre, gyorsaságra, rugalmasságra és dinamizmusra volt szükség.

    A projekt során agilis / sprint módszertan alkalmazásával vettük végig a munkafázisokat.

    Az egész projektet transzparens kommunikáció jellemezte. A koncepciónk egyik lényeges eleme volt, hogy a leggyorsabb eredményt a célnak leginkább megfelelő, korszerű WordPress sablon kiválasztásával és lego szerű alkalmazásával érjük el. Ezt a folyamatot támogatta programozó kollégánk azokkal az egyedi fejlesztésekkel, amelyek elsősorban a működtetés technikai könnyítését szolgálják. Ezekkel a megoldásokkal az adminisztrációs felületen maguk a szerkesztő-újságírók előképzettség nélkül is megváltoztathatják a blokkok helyzetét és kinézetét, szűrési feltételeket állíthatnak be, randomizálhatnak tartalmakat. Elő-és utószerkeszthetik a cikkeket, videós-és podcast tartalmakat.

    A projekt során nyújtott tartalom menedzsment megoldásaink:

    Kreatív megoldások: szerzők, interjúalanyok menedzselése, korcsoportos influencerek bevonása

    Eszköztár: Planner, O365, SharePoint, Microsoft Teams, Zoom,

    Kvalitatív kutatási és mérési módszerek: NPS, kérdőív, mélyinterjú, netnográfia

    Elemző szoftverek: Search Console, Google Analitycs, Gemius, web.dev stb.

    A REbranding során végigvitt változások:
    Logó megújítása
    Arculati kézikönyv készítése
    Önmeghatározó üzenetek, szlogenek készítése

    A lenti képeken balról az új logó, jobbra a régi logó látható:


    A magazin új üzenete:

    40plusz.hu – a magazin. Inspiráló. Véleményformáló. Rólad. Neked.

    A projekt során használt eszköztárak, megoldások:
    Projekt Menedzsment Eszköztár: Planner, O365, SharePoint
    Tartalom Menedzsment Eszköztár – CMS alkalmazása

    Eredmények az átadás óta eltelt 2 hónapban:
    40+ új cikk publikálása fejlesztői beavatkozás nélkül
    10+ podcast és videóanyag publikálása fejlesztői beavatkozás nélkül
    50+ új tag a magazin zárt csoportjában
    3 online kampány: 2000+ aktív új olvasóval

    Mindenki úgy érzi, hogy a 40plusz.hu igazi története 2020. április 7-én, az új felület élesítésének napján indult.

    Projekt időtartama: 2020. február 26-április 7.

    A magazinba ide kattintva olvashat bele

    Kapcsolódó cikkek

    Eladásösztönző kampányok

    A reklámsztorik folytatódnak. Masculan és Bomba! kampányok

    További kampánysztorik

    Mikor lesz kiemelkedő a marketinged?

    Ajjaj, innováció... 20 év...

    Innovációs gyakorlatok

    Mert a végeredmény a fontos

    Eladásösztönző kampányok

    A reklámsztorik folytatódnak. Masculan és Bomba! kampányok