Kreatív kalandok a Heinz ketchuppal

    Reklámkampány sztorik sorozatunkban most a Heinz márka egyik emlékezetes kampányévadát mutatjuk meg.

    Amikor megkapunk egy kampány-felkérést, az első gondolatok egyike, hogyan tudunk innovatív megoldásokat javasolni, mitől lesz benne az a plusz a kampányban, amitől még nagyobbat szól? Mitől lesz még értékesebb a megbízó számára?

    Vegyünk sorra néhány kampánysztorit, számok és adatok nélkül. Engedjük szabadon a kreatvitiást és a fantáziát!

    A Heinz sztori

    Már akkor lázba jött a csapat, amikor az öt országért kereskedelmi és marketing felelős magyarországi Heinz stáb vezetője elmondta, hogy a központilag meghatározott keretek mellett van egy szabad rendelkezésű büdzsé, melynek elköltésére kifejezetten újszerű megoldásokat vár tőlünk.

    A cél a brand piacvezető szerepének megerősítése, a márka népszerűsítése és a magyarországi eladások növelése volt.

    Főzz vele, szórd, kend, nem csöpög!

    A televíziós reklámszpotok mellett PR anyagokat készítettünk, melyek felölelték a márka teljes történetét. A storytelling típusú anyagok bemutatták a Heinz család történetét, meséltek a paradicsom feldolgozásának folyamatáról, a termésben lévő értékes biológiai összetevőkről és az egészségre gyakorolt élettani hatásairól. Megismerkedtünk a likpopin és a hisztamin fogalmával és megtudtuk, hogy a Heinz ketchupos dobozokban rejlő szósz 100 százalékban csak a paradicsom terméséből készül és hozzáadott cukrot sem tartalmaz.

    Főzőműsorokban helyzetük el a terméket, sztárok konyháiba lestünk be és főzés közben leptük meg őket.

    Heinz Média Grill Verseny

    Több éves együttműködésünk alatt már javában megrendeztük évről-évre a saját fejlesztésű rendezvényünket, a Média Grill Versenyt. A Média Grill egy 70 ezer fős nagyrendezvény társeseményeként létezett. Támogatók bevonásával egy teljes napon át versenyeztek újságíró, tévés, rádiós kollégáink, sportolók és művészek egymással: Ki az év grill-bajnoka?
    A befolyt bevételeket egy karitatív cél támogatására fordítottuk. Ebbe a fantasztikus hangulatú egynapos rendezvénybe vontuk be a Heinz márkát. A versenyző médiás csapatoknak kizárólag Heinz szószokat és mártásokat lehetett a grillezéshez használni. A brandingelt kötényeket, fogókesztyűket, sapkákat is a Heinz biztosította.

    Még sosem láttak ennyi ismert embert „Heinzbe öltözve”

    De beszéljenek erről a képek. Ugye, mennyi ismerős arc?

    Kapcsolódó cikkek

    Eladásösztönző kampányok

    A reklámsztorik folytatódnak. Masculan és Bomba! kampányok

    További kampánysztorik

    Mikor lesz kiemelkedő a marketinged?

    Ajjaj, innováció... 20 év...

    Innovációs gyakorlatok

    Mert a végeredmény a fontos

    Eladásösztönző kampányok

    A reklámsztorik folytatódnak. Masculan és Bomba! kampányok